Popelka přijela z Olawy
I letos se mohly děti z českotřebovských mateřských a
základních škol, gymnázia a praktické školy pokochat
baletním představením. Podívat se přišli také dámy a pánové
z domova důchodců. Baletní soubor z Olawy tentokrát nacvičil
pohádku o Popelce. Ve čtvrtek 17.3. proběhla v Kulturním
centru zkouška a v pátek 18.3. se konala českotřebovská
premiéra před diváky. Většina malých baletek se začala
tomuto umění učit ve svých třech letech a nyní jsou ve věku
5 - 13 let, proto je představení nejen krásné, ale také
velmi roztomilé
Alej Maxe Švabinského zatím druhá nekrásnější v kraji?
V elektronickém hlasování, které je k dispozici na webu
regionálního muzea Chrudim se již pořadí změnilo. Jako
nejlepší je oceněna alej v Chocni s 29% hlasujících.
Pro Alej Maxe Švabinského hlasovalo zatím 24%
hlasujících. Po počátečním jasném vedení jsme byli
nyní předstiženi. Hlasování však pokračuje a bude uzavřeno
až 14. dubna! Podpořte českotřebovskou alej v
elektronickém hlasování! Jak vidíte, tak hlasy těch, kteří
ještě nehlasovali, budou ještě potřeba. Hlasovat
můžete na tomto odkazu:
http://www.muzeumcr.cz/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=73&Itemid=118
Příští týden bude v zahájen kurs pro začátečníky na PC
Kurz bude v učebně informatiky v Základní škole,
Habrmanova 1500.
Zahájení ve středu 30. 3. 2011, pokračování
4. 4. 2011, 6. 4. 2011, 11. 4. 2011 a 13. 4. 2011. Vždy od
16:00 do 18:00 hodin
-
POZOR - ZMĚNA DOBY CVIČENÍ VODNÍHO AEROBIKU
-
Od pondělí 11.4. cvičíme od 17.30 - 18.30 hodin! Zveme
tímto ženy i muže všech věkových kategorií na cvičení
Vodního aerobiku, které od dubna cvičíme v časově
příhodnějším termínu. Zároveň tímto děkujeme firmě EKO-Bi
za možnost využití bazénu k tomuto účelu.
-
Za TJ Plavecké středisko Klaclová Renata.
Hokejisté na zájezdu na Slovensku
Ve dnech 18. - 20. března 2011 pobýval tým
českotřebovských hokejistů na reciproční přátelské návštěvě v
našem partnerském městě Svit. Návštěva se pravidelně opakuje
od postavení nového zimního stadionu v České Třebové, jeden
rok jedou Třebováci do Svitu, druhý rok hostíme slovenské
hokejisty u nás. Letos se hrálo na Slovensku. Ač tým
odjel poněkud oslavený jen ve 12 hráčích a dokonce bez
brankáře, přesto se mu (s vypůjčeným brankářem a několika
staršími hráči) podařilo bodovat. V přátelském utkání
Třebováci jako hosté vyhráli 4 : 7
Sloučení středních škol doporučuje také školský výbor
Návrh sloučení několika středních škol v kraji posoudil
na svém mimořádném jednání 22. března také Výbor pro výchovu,
vzdělávání a zaměstnanost a doporučil Radě Pardubického kraje
tyto kroky schválit. Jedná se o sloučení Střední školy
cestovního ruchu Choceň s Obchodní akademií Choceň, Středního
odborného učiliště technického Přelouč s Gymnáziem Přelouč a
Střední odborné školy a Středního odborného učiliště
technických oborů, Česká Třebová, Skalka 1692, s Vyšší
odbornou školou a Střední odbornou školou Gustava Habrmana,
Česká Třebová.
Členové výboru projednali navrhované změny také
s přizvanými hosty, Naďou Černou z Úřadu práce v Pardubicích,
která se vyjadřovala k předloženým změnám z hlediska uplatnění
absolventů na trhu práce, a Josefem Machkem, který se podílel
na přípravě analýzy středních škol v Pardubickém kraji a
v letech 2008 a 2009 prováděl inventarizaci vybavenosti
odborných škol. Výsledkem konstruktivní diskuse bylo
doporučení Radě Pardubického kraje navrhované změny schválit.
„Jsem ráda, že výbor skutečně plní roli poradního orgánu rady,
a to bez ohledu na politickou příslušnost a profesní zaměření
jeho členů. Mrzí mě ale přístup některých členů, kteří
rozhodně nepatří k těm nejaktivnějším, zato s neskrývaným
potěšením podrývají autoritu tohoto výboru uváděním mylných či
zavádějících informací v tisku,“ řekla krajská radní Jana
Pernicová. Návrh na sloučení škol projedná Rada Pardubického
kraje v pondělí 28. března a poté bude předložen k projednání
Zastupitelstvu Pardubického kraje, které zasedá 14. dubna.
Předmětem jednání školského výboru byly také výsledky tzv.
přijímacích zkoušek nanečisto či dlouhodobý záměr vzdělávání a
rozvoje vzdělávací soustavy ČR. Diskuse se dotkla rovněž
plánované transformace dětských domovů a inkluze ve speciálním
školství, tedy integrace žáků speciálních škol do škol
základních.
Občanské sdružení Tady není developerovo si Vás dovoluje pozvat na
veřejnou debatu o Nákladovém nádraží Žižkov,
která se uskuteční v pondělí 28. března od 13:30 do 17:30 v kině
Aero, Biskupcova 31, Praha 3. Debatu bude moderovat Jakub Železný.
Program debaty:
13:30 - 13:40 Úvodní slovo organizátora
13:40 - 14:50 Panel I. - Historie, dopravní řešení a širší vztahy
Nákladového nádraží Žižkov 14:50 - 15:10 Přestávka, prostor pro dotazy
novinářů 15:10 - 16:20 Panel II. - Urbanismus, developerské projekty,
využití budov Nákladového nádraží Žižkov 16:20 - 16:30 Přestávka 16:30 -
17:30 Diskuse
Potvrzení panelisté: Ing. Leoš Anderle, ředitel developmentu
Sekyra Group, a.s., Ing. arch. Jan Aulík, architekt, vedoucí ateliéru na
FA ČVUT PhDr. Richard Biegel Ph.D, jednatel Klubu za starou Prahu, ÚDU
FF UK Ing. arch. Otto Dvořák, Discovery Group, a.s PhDr. Benjamin
Fragner, ředitel VCPD FA ČVUT Ing. Vladislava Hujová, Starostka Městské
části Praha 3 Ing. arch. Zdeněk Lukeš, historik architektury Ing. Milan
Matzenauer, člen představenstva a náměstek generálního ředitele pro
správu majetku ČD Ing. arch. Petr Preininger, architekt a urbanista,
specialista na dopravní řešení Ing.arch. Jan Sedlák, urbanista, vedoucí
ateliéru FA ČVUT Ing.Kateřina Szentensiová, pověřená řízením Útvaru
rozvoje hl. města Prahy prof. Rostislav Švácha, Ústav dějin umění AV ČR,
AVU, FF UP
České firmy
stále podceňují budování firemní identity a značky
Mnoho českých firem stále podceňuje budování firemní identity a značky
a tím, aniž by si možná byly toho firmy vědomi, nejenže přicházejí o
peníze, ale především přicházejí o zakázky a zákazníky, ať už nové či
stálé. Postavte své podnikání na firemní identitě a začněte vydělávat.
Začněme trochu netradičně jedním příkladem. Majitel firmy si pořizuje
automobil a není mu líto investovat do nákupu větší finanční obnos,
přestože auto s ohledem na jeho cenu nemá pro firmu žádný význam a hned v
den koupě ztrácí svou původní hodnotu. Ale když má majitel malé a střední
firmy takovou částku investovat do své firemní značky či identity, přijde
mu investice ve většině případů vysoká, dlouho zvažuje, zda do této
investice dát peníze, a v mnoha případech to nakonec buď neudělá, nebo se
snaží na své investici ušetřit. Budování firemní identity a s tím
související budování značky mu přitom vložené peníze zhodnotí – a
hlavně se mu investice vrátí a na konec mu i významně vydělá. Pokud je
vaše image nad zájmy vaší firmy, budeme rádi, když se nám ozvete, a zdarma
využijete poradenství, proč byste měli investovat do budování své značky a
firemní identity a jakým způsobem na tom vydělat.
Tohle vše a mnohem víc, včetně kompletních služeb vám nabízí Projekt
Marketing+Design. V dubnu 2011 spouští projekt kampaň na podporu
informovanosti českých firem v budování firemní identity a značky. Projekt
Marketing+Design, poskytuje mimo jiné výhodné spojení marketingové
strategie a design strategie „pod jednou střechou" a umožňuje tak
účinně a efektivně realizovat strategii prodeje výrobků a služeb. Tato
kampaň bude komunikována mailingem, direkt mailem a odbornými články ve
vybraných médiích.
Cílem kampaně je zvýšit informovanost a konkurenceschopnost českých
firem v reálném prostředí a zlepšit jejich povědomí o firemní identitě a
budování značky. „Současný marketing se cíleně zaměřuje na budování
značky. Důležité je ale uvědomit si, že hlavním záměrem strategického
marketingu malých a středních firem je budování identity firmy a to pak
následně zahrnuje i budování značky. Strategickým marketingovým řízením
firma cíleně posiluje svou identitu na trhu a tím získává větší pozornost
zákazníků a efektivněji využívá marketingový rozpočet“, říká Tereza
Svobodová, specialistka na strategický marketing. „Řada firem dělá
stále chybu v tom, že nemá vybudovanou identitu a cíleně nebuduje svou
značku. Díky tomu pak nemůže fungovat samotný obchod firmy, získávat nové
zákazníky je těžké a cíleně pracovat s těmi stávajícími je pro firmu
příliš složité nebo dokonce zcela nemožné. Čím déle funguje firma tímto
způsobem, tím více přichází o své peníze, čas, image a hlavně o podíl na
trhu“, doplňuje informace Klára Voborníková, specialistka na
strategický design. Budování firemní identity musí procházet napříč celou
firmou a hlavně její komunikací ven z firmy nejen směrem k zákazníkům, ale
i k dodavatelům. A to od strategie, přes logo, samotnou image a
marketingové nástroje až po obchod a firemní cíle a vize.
|