Subvarianta Janov Varianta se odpojuje od základní trasy v místě křížení se stávající
I/35, obloukem směřuje více na jih a dále vede v souběhu se silnicí
I/35. V prostoru mezi čerpacími stanicemi u Janova se subvarianta opět napojuje na základní trasu. Délka
subvarianty činí 4,4 km.
Napojení na okolní silniční síť (v základní variantě)
Napojení nové silnice na okolní komunikační síť bude realizováno
výhradně mimoúrovňovými křižovatkami. Na trase v základní variantě a
variantě Janov jsou navrženy následující křižovatky:
- MÚK Ostrov, km 30,000 - začátek posuzovaného úseku,
zajistí napojení na komunikaci I/17 spojující Chrudim a stávající
I/35; MÚK není součástí hodnocení v této Dokumentaci EIA.
- MÚK Vysoké Mýto - západ, km 39,055 - zajistí napojení
stávající I/35 a zároveň Vysokého Mýta
- MÚK Džbánov, km 44,440 - zajistí napojení I/35 jižně od
Vysokého Mýta a připojení obcí podél silnice II/357 mezi Vysokým
Mýtem a silnicí II/356
- MÚK Řídký, km 51,590 - zajistí napojení stávající I/35,
připojení Cerekvic nad Loučnou a obcí podél silnice II/317
- MÚK Litomyšl - sever, km 56,430 - zajistí napojení
stávající I/35 a zároveň připojí 3. nejlidnatější město v okolí
trasy - Litomyšl; dále zajistí připojení České Třebové
prostřednictvím silnice II/358
- MÚK Janov, km 63,211 - v místě křížení se stávající
I/35
- MÚK Mikuleč, km 68,240 - zajistí připojení obcí podél
II/360 (??) severovýchodně od Svitav a napojení stávající I/35
- MÚK Opatovec, km 73,920 - v místě křížení s I/43
zajistí připojení Svitav na jihu, České Třebové a Lanškrouna
na severu a zároveň napojí stávající I/35
- MÚK Kunčina, km 84,220 - zajistí napojení na plánovanou
přeložku silnice I/43 směrem na Lanškroun a přechod Dolní Lipka
- MÚK Staré Město - východ, km 91,741 - zajistí napojení
budoucí R43 směřující od jihu v ose Brno - Blansko - Velké Opatovice
- Moravská Třebová, také zajistí napojení obcí podél silnice II/368 v ose Letovice - Moravská Webová - Štíty
- Mostní objekty
Všechna křížení s překážkami, tj. silnicemi, železnicí,
vodními toky apod., je nutné u rychlostní komunikace řešit
mimoúrovňově. Na silnici R35 je navrženo celkem 72 mostních
objektů. Celková délka mostů na silnici R35 bude v základní
variantě činit 3177 m, z toho 11 mostů bude mít délku větší než 50
m. Dva nejdelší mosty budou mít shodně délku 400 m. Ve variantě
Sedliště jih je oproti základní variantě o 2 mosty méně, celková
délka mostů je o
20 m menší, ve variantě Janov jih je situace stejná jako v
základní variantě.
Intenzity dopravy na
silnici I/35 - rok 2005 (počet vozidel / 24 hodin)
Silnice Sčítací úsek Poloha úseku
O+M T Součet
5-0240 Ostrov I/17 - Stradouň
3 141 1 710 4 851
5-3238 Stradouň - Zámrsk
2 821 1 439 4 260
50530 Zámrsk - Vysoké Mýto
9 957 5 997 15 954
50548 Hrušová - Cerekvice nad Loučnou
10 742 6 137 16 879
50558 Cerekvice nad Loučnou - Nedošín
10 742 6 137 16 879
I/35 50560 Nedošín - Litomyšl
9 619 6 145 15 764
50570 Litomyšl - Mikuleč
9 382 5 654 15 036
50580 Mikuleč - Lačnov
4 986 3 886 8 872
50676 Lačnov - Opatovec
5 646 5 501 11 147
50616 Opatovec - Koclířov
5 646 5 501 11 147