Komín dávno zbourán, stejně jako podstatná část bývalé kotelny a
uhelny. Na nových základových pásech se tyčí nová
konstrukce, která napovídá, jaké budou rozměry nové tělocvičny.Velká
dost, také vybavená, na vhodném místě. Škoda té ne zcela dostatečné
sedmimetrové výšky. Snaha byla velká, ale více se nepodařilo.
Tělocvična je navíc vlastně ve svahu, takže z pohledu od budovy VOŠ SŠT
a zimního stadionu bude pohledová výška ještě nižší. Naproti vznikne
nové velké parkoviště, plocha je však využita zatím jako skládka, bude odvézt mnoho materiálu. Kdyby se s ním tak dal vyrovnat
terén v budoucím parku Benátky, bylo by to velmi blízko.... (Fotografie z 6. května.2016)
Pro srovnání situace na stavbě koncem
ledna a začátkem února 2016:
CZ LOKO hledá nové trhy i
v Íránu
ČESKÁ TŘEBOVÁ.
15. května 2016
Modernizace íránské železniční sítě a obnovy tamních kolejových
vozidel chce využít akciová společnost CZ LOKO, která se v Teheránu
účastní dnes zahájeného mezinárodního veletrhu dopravy a
železničního průmyslu Rail Expo 2016. Ten se koná od 15. do 18.
května. O významu, který tomuto trhu dává, svědčí i samostatná
expozice. Firma tím reaguje také na pokles obchodu s železničními
dopravci v Rusku a některých dalších postsovětských státech, které
se v poslední době potýkají s hospodářskými problémy.
„První rozhovory v Íránu jsme
zahájili ještě před zmírněním sankcí. Prostředí tedy pro nás není už
zcela neznámé, nicméně je stále velmi složité. Představujeme se jako
evropský výrobce dieselelektrických lokomotiv a speciálních vozidel
k údržbě a stavbě tratí,“
říká Jaroslav Plhák, obchodní ředitel CZ LOKO. Firma zde nabízí
především posunovací lokomotivy s výkonem od 330 do 1550 kW a
speciální vozidla jako jsou motorové univerzální vozíky (tzv.
drezíny) a montážní vozy
trakčního vedení. Všechna mají variabilní výbavu, pracovní nástavby
a pomocná zařízení.
„Jde
o vozidla splňující nejpřísnější evropské železniční normy a
standardy a především odpovídající vysokým nárokům železničních
operátorů na spolehlivost, nízké provozní a údržbové náklady,
ekologii a unifikaci. Jsou plně srovnatelná s železniční produkcí
západoevropských výrobců,“
dodal šéf obchodu. Ten by v Íránu rád navázal i na dobré jméno
českých a československých výrobků, které zde mají historicky
výbornou pověst.
Íránské státní železnice modernizují jak dopravní infrastrukturu,
tak i vozový park, včetně lokomotiv. V zemi
o rozloze přes 1,6 milionu kilometrů
čtverečních dosud železniční síť představuje méně než 11 procent z
celkové přepravy, a má tedy velký potenciál pro další rozvoj.
Pivovar
Faltus
oslavil v sobotu 14. května čtyři roky -
více ZDE
Fotbalový krajský přebor
dospělých i dorostu méně vydařený
"A"
mužstvo remizovalo s Holicemi 2 : 2, na penalty prohrálo 4:5. Příští týden
hraje FK v Žamberku 21.5. od 17 hodin.
Dorost podlehl doma
Holicím 1 : 3.
-
Tabulka Krajského přeboru
dospělých po 25. kole
# |
Klub |
Z |
V |
R |
P |
S |
B |
1. |
Holice |
25 |
21 |
0 |
4 |
69:32 |
57 |
2. |
Pardubice B |
24 |
18 |
0 |
6 |
70:29 |
54 |
3. |
Chrudim B |
24 |
18 |
0 |
6 |
57:29 |
54 |
4. |
Slatiňany |
25 |
18 |
0 |
7 |
58:25 |
53 |
5. |
Choceň |
25 |
16 |
0 |
9 |
38:28 |
47 |
6. |
Svitavy |
24 |
15 |
0 |
9 |
61:39 |
46 |
7. |
Česká Třebová |
25 |
14 |
0 |
11 |
41:35 |
42 |
8. |
Polička |
24 |
13 |
0 |
11 |
40:37 |
41 |
9. |
Hlinsko |
25 |
7 |
0 |
18 |
36:36 |
29 |
10. |
Třemošnice |
25 |
10 |
0 |
15 |
24:38 |
29 |
11. |
Moravany |
23 |
10 |
0 |
13 |
36:43 |
28 |
12. |
Lanškroun |
24 |
8 |
0 |
16 |
34:60 |
25 |
13. |
Moravská Třebová |
24 |
9 |
0 |
15 |
26:47 |
24 |
14. |
Přelouč |
24 |
8 |
0 |
16 |
22:61 |
23 |
15. |
Žamberk |
23 |
6 |
0 |
17 |
20:39 |
20 |
16. |
Letohrad B |
24 |
3 |
0 |
21 |
19:73 |
10 |
Tabulka
krajského přeboru dorostu
# |
Klub |
Z |
V |
R |
P |
S |
B |
1. |
Holice |
24 |
17 |
0 |
7 |
82:51 |
50 |
2. |
Živanice |
24 |
15 |
0 |
9 |
62:40 |
44 |
3. |
Dolní Újezd |
24 |
14 |
0 |
10 |
64:49 |
42 |
4. |
Choceň |
23 |
13 |
0 |
10 |
48:36 |
40 |
5. |
Ústí n. O. |
24 |
14 |
0 |
10 |
48:38 |
40 |
6. |
Svídnice/Slatiňany |
24 |
14 |
0 |
10 |
55:50 |
40 |
7. |
Česká Třebová |
24 |
13 |
0 |
11 |
65:48 |
39 |
8. |
Hlinsko |
24 |
12 |
0 |
12 |
54:42 |
39 |
9. |
Heřmanův Městec |
24 |
13 |
0 |
11 |
49:45 |
39 |
10. |
Třemošnice |
24 |
12 |
0 |
12 |
52:48 |
37 |
11. |
Libchavy |
24 |
10 |
0 |
14 |
47:46 |
32 |
12. |
Přelouč/Řečany n. L. |
24 |
12 |
0 |
12 |
42:63 |
32 |
13. |
Polička/Pomezí |
24 |
10 |
0 |
14 |
38:49 |
30 |
14. |
Moravská Třebová |
23 |
9 |
0 |
14 |
52:65 |
28 |
15. |
Svitavy B |
24 |
9 |
0 |
15 |
35:64 |
27 |
16. |
Lanškroun |
24 |
4 |
0 |
20 |
27:86 |
14 |
Hokejbalová
II. národní liga - play- off: Svítkov Stars - Loko Česká Třebová
3 : 0 konec série.
Všechny tři zápasy Třebováci prohráli.
První dvě utkání se hrála venku s výsledky 7 : 3 a 5 : 2 pro domácí HBC
Svítkov Stars Pardubice B a vítězství jsme nezískali ani ve třetím
zápase doma 7. května, zápas skončil prohrou Lokomotivy 3: 7.
|