Prodejna Lidl v České Třebové se otevírá již 3. listopadu.
Na zákazníky čeká řada novinek a speciální akce
 
V sobotu 3. listopadu znovu otevíráme prodejnu Lidl v České Třebové. Po devítitýdenní modernizaci se zákazníci mohou těšit na nový interiér a pekárnu. Vítanou novinkou je také rozšíření prodejny, vylepšeno bylo i venkovní parkoviště.
 
Při modernizaci Lidlu v ulici Dr. Edvarda Beneše byly využity prvky nového konceptu prodejen, jež zákazníkům přinesou líbivější vzhled a větší komfort během nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci se zbožím, obsluhu zákazníka a v neposlední řadě údržbu prodejny.
Již při vstupu do prodejny přivítá zákazníky praktické zádveří. Interiér budovy je prostorný s dostatkem denního světla. Na stěnách nově visí 3D grafické nápisy, které usnadňují orientaci na prodejní
ploše, příjemný pocit z nákupu pak umocňuje dominantní šedá barva, použité LED osvětlení či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Zákazníci se dále mohou těšit na novou pekárnu, a nebo  pokladny s velkým odkládacím prostorem. Větší výběr než doposud pak budou mít i v případě čerstvých potravin. Zakoupit si budou moci také teplé nápoje z automatu na kávu (Lidl to go) vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl.
„Při modernizacích našich prodejen myslíme především na zákazníky, kterým nabízíme komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily,” okomentovala modernizaci Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl.
Otevření prodejny bude spojeno se speciální akcí. Půjde o výhodnou nabídku vybraných druhů zboží, jež budou moci zákazníci v týdnu od 5. do 11. listopadu nakoupit levněji.  Českotřebovská prodejna se zařadila mezi dalších několik desítek prodejen Lidl, které se v poslední době dočkaly remodelingu. 
 
O společnosti
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.
 
Více informací naleznete na:
www.lidl.cz
www.facebook.com/lidlcesko
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika