-
Pátek 23. října - byla položena
krycí asfaltová vrstva, zdá se že v dobré kvalitě..... Ještě dodělat
chodníky, osvětlení, definitivní svislé i vodorovné dopravní značení.
Pak budeme moci jezdit zase alespoň
Hýblovou
ulicí na náměstí a obráceně zase
Klácelovou
ulicí dolů na světelnou křižovatku.
Podbranská
ulice zatím průjezdná tak hned nebude, problémů k řešení zde není
málo....
-
-
-
-
-
-
-
-
A ještě
Podbranská ulice
- Rozbíhá se trasování chodníku. Na druhé straně se chodník ovšem
vlastně nevejde a je škoda, že se neudělaly kroky k tomu, aby se
vyřešily nevzhledné zídky a rozdílné ukončení parcel. Jde přitom o
městskou památkovou zónu a nyní při rekonstrukci silnice byla
velká
šance na to, jak zajistit také úpravu této "památkové strany". Zůstává
to jako úkol pro město a jeho architekta, není to záležitost
Pardubického kraje, který měl především z úkol rekonstruovat komunikaci
jako krajskou silnici III. třídy. Město mělo velké starosti se
zajištěním rekonstrukce sítí. Zde je stále velkým oříškem
problém úniku plynu na křižovatce. Přemýšlím o tom, co jsem slyšel
od pracovníků firmy LB Tech o tom, že se má na nějaké dva roky
plynový řad v Podbranské zcela rekonstruovat. Doufám, že to není pravda,
ale opakované závady a velké zemní práce vypovídají o tom, že zde něco v
pořádku opravdu není. Díra v zemi je velikánská a můžeme v ní shlédnout
opravdu neuvěřitelný výčet inženýrských sítí na jednom místě a je
otázka, zda to tak normy dovolují.
- Ještě by se nemělo
zapomenout na to, že během, léta byly pořádně zničeny
chodníky podél Podbranské ulice v té jednosměrné části vedoucí
kolem Kapounova mlýna. Je konec října a nikdo se k obnově těchto
chodníků nehlásí. Byly rozkopány za účelem kabelizace nízkého i
vysokého napětí a povinnosti investora je všechno opět uvést do
původního stavu. Jen abychom nemuseli na definitivní úpravy čekat
několik let! Když loni nebyla dotace na chodníky podél I/14, tak
se provedla alespoň provizorní úprava. tady se o tom zatím ani nemluví.
Jako by to nebyl žádný problém.
(mm)
-
-
-
-
|