CZ LOKO má v Itálii dalšího nového zákazníka:

EVM Rail


ČESKÁ TŘEBOVÁ / JIHLAVA, 10. srpna 2020

Přes komplikace, které v podnikání způsobuje pandemie onemocnění Covid-19, uzavřela společnost CZ LOKO nový kontrakt s italským dopravcem EVM Rail na dodávku lokomotivy EffiShunter 1000, kterou firma převezme už v říjnu. Součástí smlouvy je i opce na druhé vozidlo.
 „Jsem velmi rád, že se s každodenními problémy způsobenými pandémií dokážeme efektivně vyrovnávat. Navzdory všem předpokladům se náš export nezastavil, ale pokračuje úspěšně dále. Je za tím hodně práce celého našeho týmu.,“ říká Jan Kutálek, obchodní ředitel CZ LOKO. Firmě pomáhá její silné know-how a procesní řízení s uplatňováním řady chytrých řešení „na dálku“. Ať již jde o oživování komponentů lokomotiv, video návody, servisní podporu nebo sdílení dat.
Dopravce EVM Rail je nově vznikající severoitalský operátor, působící v rámci nadnárodní skupiny Gruppo Etea. Ta zastřešuje pestrou škálu činností od strojírenské výroby, přes zemědělství a potravinářství, až po energetiku z obnovitelných zdrojů.
„Zajištění železničních přeprav ve vlastní režii jí má pomoci zefektivnit logistiku. Vzhledem k očekávanému rozvoji předpokládáme uplatnění opce,“ dodává Jan Kutálek. Financování kontraktu zajistí leasingová společnost Alba Leasing.
Během července CZ LOKO k zákazníkům v Itálii a Slovinsku dopravilo lokomotivy EffiShunter 1000, vyrobené v závodech v Jihlavě a České Třebové. Pět jich převzali italští dopravci Sangritana, TPER Trenitalia a TPER Dinazzano. Ty se s pomocí pracovníků dceřiné společnosti CZLOKO Italia oživovaly přímo u zákazníků.
Další čtyři vozidla si převezme slovinský dopravce SŽ-Tovorni promet po dokončení zjednodušeného schvalovacího procesu pro provoz na kolejích v přístavu Koper u Jaderského moře. Kromě obsluhy samotného přístavu je dopravce plánuje využít i k případné traťové službě. Pro tyto případy jsou lokomotivy vybaveny zabezpečovacím systémem Indusi Autostop.