Českotřebovský
deník 311/2015 (23/12)
Slavnostní předání výtěžku
benefičního plesu Za jeden provaz z.s.
V odpoledních hodinách se
dne 18.12.2015 v rámci vánoční besídky Týdenního stacionáře v České
Třebové uskutečnilo slavnostní předání výtěžku benefičního plesu Za
jeden provaz z.s. Besídka byla v plné režii klientů a zaměstnanců
stacionáře. Klienti si pro diváky nachystali pohádku O veliké řepě a
společně pak zazpívali několik koled. Besídka byla přichystána pro
rodinné příslušníky klientů, kteří zcela jistě byli pyšní na své
ratolesti. Členové Za jeden provaz z.s.
byli na besídku pozváni, aby mohli předat výtěžek benefičního plesu.
Během besídky předsedkyně Za jeden provaz z.s. Magda Frišová slavnostně
předala paní ředitelce Ireně Rösslerové poukaz v hodnotě 25 000 Kč.
Více ZDE
ÚMRTÍ V
PROSINCI 2015
Miloslav Neruda nar. 1946
Česká Třebová
Miroslav Keprt nar. 1939 Česká
Třebová
Ludmila Gregarová nar.
1933 Česká Třebová
Alois Schromm nar. 1927 Česká
Třebová
Jiří Hýbl, nar. 1934 Česká
Třebová
Stanislav Junek nar. 1930
Rybník
Zdeněk Horáček
nar. 1933 Česká Třebová
František Maršálek nar. 1932
Česká Třebová
Miloslav Pelcl nar. 1928 Česká
Třebová
Jaroslava Vaňousová nar. 1933
Česká Třebová
Ing. Miloš Lána nar. 1923
Česká Třebová
Libuše Kodytková - Mikolecká
nar. 1949 Klášterec nad Orlicí
Jan Tumpach nar. 1930
Česká Třebová
Zdeněk Vítek nar. 1940 Česká
Třebová
Jaroslav Bittl nar. 1931 Česká
Třebová Čest jejich památce !
CZ LOKO otevřelo další dvě provozovny v Přerově a
Ostravě
ČESKÁ
TŘEBOVÁ, 22. prosince 2015 Rozšířit výrobní, opravárenské a
servisní kapacity a tím rychleji a efektivněji reagovat na potřeby
zákazníků, umožní akciové společnosti CZ LOKO otevření dvou nových
provozoven v Přerově a Ostravě. Ty tento největší český výrobce
dieselelektrických lokomotiv zprovoznil nyní v prosinci a bude v nich
vyrábět, modernizovat a opravovat kolejová vozidla.
„Přerov jsme zvolili především pro jeho strategickou polohu a
dlouhodobou spolupráci s místní společností ČMŽO. Zaměříme se zde
především na modernizace a opravy elektrických lokomotiv,“
vysvětluje Jaroslav Plhák,
vedoucí obchodního oddělení střední Evropa. Provozovna
poskytuje rovněž servisní kapacity pro všechny stupně údržeb a oprav
elektrických a dieselových lokomotiv, ucelených jednotek, osobních
vozů a speciálních vozidel.
Hala
o rozloze 3 200
m2
se třemi kolejemi pojme až dvě, vedle sebe stojící, pětivozové
jednotky. Vybavena je i devadesátimetrovým revizním kanálem a moderní
hříží pro rychlou výměnu jednotlivých sestav dvojkolí a trakčních
motorů a celých až třínápravových podvozků. V Přerově byla také
zahájena sériová výroba hlavních rámů pro lokomotivy CZ LOKO a
dokončena byla první ze dvanácti periodických oprav lůžkového vozu
WLABmz pro České dráhy.
„Zahájili jsme zde také zajímavou přestavbu a modernizaci vozu řady
Bmx na speciální vyhodnocovací vůz pro SŽDC. Podobný jsme před časem
dodali i společnosti AŽD. Samozřejmostí a „denním chlebem“ zde jsou
opravy všech typů podvozků osobních vozů do rychlosti 200 km/h a
opravy elektrických lokomotiv pro státní i soukromé dopravce,“
uvedl šéf obchodu.
V
Ostravě-Kunčicích nová provozovna CZ LOKO poskytuje zázemí a plný
servis 20 lokomotivám řady 741.7 v rámci desetiletého kontraktu se
společností ArcelorMittal na pronájem těchto vozidel a komplexní
servis. „Budeme udržovat a garantovat provozuschopnost, spotřebu i
nasazení lokomotiv na vlečce, po níž se k vysokým pecím dováží
suroviny a materiál a od nich odváží vyrobené železo. Je to nový
způsob spolupráce, vycházející z moderních trendů podnikaní dopravců,
kdy zákazníkovi poskytujeme komplexní servis,“ říká Pavel Orálek,
ředitel Servisu a ŘKJ CZ LOKO.
Holding CZ LOKO tak má nyní už šest provozoven v České Třebové, kde má
i sídlo, Jihlavě, Nymburku, Lovosicích, Ostravě a Přerově a využívá
rovněž pracoviště dceřiné společnosti Letohradské strojírny
v Letohradu a Žamberku. Ve firmě pracuje přes 800 zaměstnanců.
|