-
Mistrovské
tituly pro Taneční školu
-
V neděli 5. prosince
vyvrcholila podzimní soutěžní tour MČR 2021 v kategoriích:
sóla, dua a malé skupiny.
-
Celá
podzimní sezóna byla náročnější o stále sílící protiepidemická
opatření. Opakované testování a karantény bohužel některé naše
tanečníky i den před soutěží z akce vyřadily. Přesto se na tento
soutěžní vrchol sezóny podařilo z České Třebové vypravit 32
reprezentantů. Úroveň tanečníků z celé České republiky je na MČR
tradičně vysoká. Proto nás čekaly velké boje, nejen o pěkná
umístění, ale v neposlední řadě šlo i o nominace na evropské a
světové šampionáty. Po celodenním soutěžním maratonu jsme získali
mnoho mistrovských titulů a postupů za základních kol až do
semifinále a finále. Řada tanečníků šanci nominovat se na ME a MS
proměnila v realitu.
Součástí soutěžního dne MČR bylo i zakončení série pohárových
soutěží pro začínající a mírně pokročilé tanečníky „O pohár
prezidenta CDO“. I zde jsme zaznamenali dobré výsledky a skvělé
sportovní zážitky. Soutěžení však není jen rivalita mezi soupeři.
Proto k medailovým ziskům musíme zařadit další, neméně cenné
artikly. Vznikla nová přátelství, užili jsme si soutěžní den plný
vzájemné podpory a pomoci napříč soutěžními týmy. Všem
tanečníkům děkujeme za píli, pracovitost, nezlomnost a gratulujeme k
dosaženým výsledkům.
-
Výsledky:
- Medailová a finálová umístění:
- 1. místo - Linhartová Anděla + Prossa Martin (duo
junioři) Mistři ČR
1. místo - Prossa Martin (sólo junioři muži) Mistr ČR
2. místo - Kalousek Tomáš (sólo junioři muži) 1. vícemistr ČR
3. místo - BROWNIES (malé skupiny junioři) 2. vícemistři ČR
5. místo - Prossa Marek (sólo dospělí muži)
Další
výsledky a celý článek ZDE
-
-
Jaký byl
letošní rok na Pekláku:
-
ZIMA:
- Loňská zima byla bez provozu, přestože povětrnostní a sněhové
podmínky byly dobré až výborné. Areál se podařilo připravit na
sezónu, ovšem zbytečně. Zasněžování probíhalo od 13. ledna do 13.
února, kdy došlo k rozhrnutí vyrobeného sněhu. Potom bylo rozhodnuto
o ukončení provozu lyžařských areálů. Ztracená sezóny byla
kompenzována Ministerstvem průmyslu částkou 2 279 tis. Kč. Tato
kompenzace ovšem znamenala nežádat o další příspěvky na provoz např.
z rozpočtu města Celkem bylo v zimní sezóně spotřebováno cca 6800 m3
vody a vyrobeno 16 300m3 technického sněhu. příjmy z vleku nebyly
žádné.
- LÉTO
- Letní sezóny odstartovala 13. května. Zajímavostí byla akce
Trail Hunter Day nebo také projížďka trailových tratí. V areálu
proběhl závod Pekelný kilometr, v srpnu pak finálový závod a také
kvalifikace na MS v běhu do vrchu systémem nahoru - dolů. Akce
související s obvykle pořádaným Týdnem sportu byly zrušeny. Během
sezóny navštívilo areál Peklák 13575 platících diváků. O prázdninách
se jezdilo denně mimo pondělí. V půjčovně bylo k dispozici 19 kol.
Průměrná denní návštěva v provozní den je 121 platících návštěvníků,
kteří uskutečnili 116 132 jízd. Letní sezóny na Pekláku byla
ukončena 31. října 2021.
-
Ještě si připomeňme, jak se na
Pekláku v roce 2010 rolba vykládala:
-
-
Příspěvek na
dopravní obslužnost pro krajský rozpočet
- Pardubický kraj zajišťuje dopravní obslužnost území linkovými
autobusy meziměstské dopravy. Jako doplněk trasy se v některých
případech navíc objednává spoj na přání jednotlivých měst a obcí.
Za tyto navíc objednané spoje, které slouží pouze jako městská doprava
jue potom nutné Pardubickému kraji zaplatit. Tento způsob je mnohem
výhodnější než zřízení vlastní linky městské dopravy. Konkrétně pro
Českou Třebovou činí tento příspěvek pro příští rok 2022 248 tisíc korun
a je splatný do 30. dubna 2022. Příspěvek vychází z velmi výhodné
základní sazby 23 Kč / km Poskytnutí příspěvku na dopravní obslužnost
Pardubickému kraji bylo schváleno na pondělním zasedání zastupitelstva
města Ve výšee uvedené tabulce je přehled linek, na jejichž provoz
město Česká Třebová přispívá, na které doplácí.
- Město může jistě jednat také o zavedení dalších spojů, je ovšem
třeba, aby se dobře "vešly" do možností dopravce a nezvyšovalo by mu to
mzdové náklady. Tyto možnosti nejsou nekonečné, ale v odůvodněných
případech je možnost zvýšit dopravní ovbslužnost v některých lokalitách
(na trase stávajících autobusových linek) i na základě zvýšeného
doplatku na dopravní obslužnost. Bude to vždy levnější než zavedení
jedné linky městské dopravy bude stát nyní již více než 2 miliony
korun.Na tuto linku se pak nevztahují žádné dotace.
-
Rozpis služeb
stomatologické pohotovosti v regionu
-
Kohouti budou
hrát v Litomyšli
-
|