-
Víkendový kemp HC Kohouti
-
-
Trenér
Martin Šejba měl k dispozici dvacítku hráčů. „Přístup hráčů k
tréninku byl v pořádku, po této stránce musím být spokojený. V první
fázi kempu jsme se zaměřili spíše na objemový trénink, na kondici.
Věnovali jsme se rovněž individuálním dovednostem, nácviku herních
kombinací a samotné hře. V závěru kempu jsme odehráli modelové
utkání,“ komentoval
náročnou
přípravu kouč Šejba.
-
Kempu se
nezúčastnili pouze obránce Pražák (studijní povinnosti) a útočníci
Hemský (svatba) a Prachař (dovolená). Nechyběl naopak brankář Lejsek,
který se (v rámci regenerace po zranění) postaral o veselý doprovodný
program…
-
Kohouti
absolvovali celkem šest tréninků na ledě, pořádně zabrat dostali
rovněž na atletickém stadionu. Nyní budou trénovat dvakrát týdně,
první dva přípravné zápasy odehrají v sobotu 4. září, v rámci domácího
turnaje o pohár starostky města, kterého se dále zúčastní týmy
Litomyšle, Nového Města nad Metují a Náchoda. (HC Kohouti)
-
-
V září začne
modernizace silnice z Ústí nad Orlicí do Skuhrova
-
Modernizace silnice II/315
mezí Ústím nad Orlicí a Lanškrounem bude pokračovat druhou etapou ze
Skuhrova do Ústí nad Orlicí. Krajští radní na svém pondělním jednání
schválili výběr dodavatele na více jak sedmikilometrový úsek.
Předpokládaná hodnota stavby byla 109,5 milionu korun včetně daně.
Vítězný subjekt nabídl částku 73,3 milionu korun včetně daně s délkou
realizace stavby 114 dní. To je téměř o sto dní méně, než činila
nabídka jednoho z dalších účastníků výběrového řízení.
-
„V
loňském roce jsme dokončili modernizaci přibližně 11 kilometrů
dlouhého úseku z Lanškrouna do Skuhrova za téměř 150 milionů korun a
podle plánu pokračujeme navazujícím úsekem ze Skuhrova až do Ústí nad
Orlicí na křižovatku se silnicí I/14. Tato etapa bude ze stavebního
hlediska o poznání jednodušší, protože první úsek prochází
velmi složitým terénem a překonává
Třebovské stěny,“ řekl
hejtman Netolický. „Pozitivní zprávou pro krajský rozpočet je
vysoutěžená částka, která je výrazně nižší oproti předpokládané
hodnotě. Zároveň je pozitivum, že se vítězný subjekt zavázal dokončit
stavbu do 114 dní od předání staveniště, ke kterému by mělo dojít 1.
září,“ doplnil hejtman.
- Ekonomická výhodnost nabídek byla
hodnocena podle poměru nabídkové ceny a doby trvání realizace díla.
„Do výběrového řízení se nám přihlásilo šest subjektů a sdružení.
Nabídková cena se pohybovala od 73,3 milionu korun včetně daně až po
103,7 milionu korun včetně daně. Vzhledem k tomu, že se do soutěže
přihlásili klíčoví dodavatelé, tak je patrné, že se jedná o velmi
důležitou a zajímavou stavbu,“ uvedl náměstek hejtmana pro oblast
investic a kultury Roman Línek.
- Podle 1. náměstka hejtmana pro oblast
dopravy Michala Kortyše bude stavba splňovat ty nejpřísnější
parametry. „Stejně jako v případě prvního úseku dojde ke kompletní
modernizaci, která spočívá ve výměně konstrukčních a asfaltobetonových
vrstev vozovky, úpravě šířkového uspořádání s rozšířením v zatáčkách a
s obnovou a doplněním odvodňovacího systému komunikace. Myslíme také
na modernizaci mostních objektů, autobusových zálivů a zastávek pro
větší bezpečnost vystupujících a nastupujících cestujících,“ řekl
náměstek Michal Kortyš.
- Modernizace celého úseku silnice II/315
z Ústí nad Orlicí do Lanškrouna je spolufinancována ze zdrojů Evropské
unie. S oběma projekty jsme byli úspěšní v rámci čerpání prostředků
z Integrovaného regionálního programu, konkrétně specifického cíle
1.1. Zvýšení regionální mobility prostřednictvím modernizace a rozvoje
sítí regionální silniční infrastruktury navazující na síť TEN-T.
Spolufinancování z evropských zdrojů je nastaveno ve výši 85
z uznatelných nákladů stavby. Pokud připočteme cenově velmi příznivý
výsledek výběrového řízení, tak se jedná o výraznou podporu krajského
rozpočtu,“ řekl krajský radní pro evropské fondy a regionální
rozvoj Ladislav Valtr. (Foto: silnice Skuhorv - Lanškroun).
-
|